WW - Novel ke 4&5



Dua-dua novel nie best... Sekarang memang aku giler baca novel kembali.. :D

Ulasan

  1. wahhh rajin akak baca novel...

    BalasPadam
  2. review..review..best tak.. kan ku kejar cintamu

    BalasPadam
  3. rindu nak baca novel!! huhuhu

    BalasPadam
  4. Jangan sampai lupa makan dan lewat tidur selalu. Kakak tahulah sebab bila dah engage dgn novel mesti tidur lewat:)

    BalasPadam
  5. follower ke 272

    done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum kak lynn. yeayy geng!

    BalasPadam
  7. wah.. da ke 4 & 5..
    saya tgk tv je la.. :)

    BalasPadam
  8. sekali dah baca mmg akan sambung-sambung dgn novel lain

    BalasPadam
  9. minat jugak penulis fauziah ashari kan... cerita dia selalu romantis.. tp dah lama x beli buku baru... huhuhuhuhu

    BalasPadam
  10. Suka novel fauziah ashari. Selamat membaca.

    BalasPadam
  11. Rajinnya akak baca novel..hee..chaiyokk..

    BalasPadam
  12. sy pun beli time pameran buku aritu..
    sebenarnya sy isteri dia..tp baca belummmmmmmmmmmm...hikhik

    BalasPadam
  13. Kaki novel rupanya......okje tak sukalah RH...

    BalasPadam
  14. huwaaaa!!!jeles ~ nk baca novel jgk :))))

    BalasPadam
  15. sebenarnya aku isteri dia belum baca lagi..nak kena beli jgk pasni..

    BalasPadam
  16. zaman baca novel dah lama berlalu...

    BalasPadam
  17. tolong jangan jadi gila.... please.. hahaha :P

    BalasPadam
  18. Dua2 novel tu kakain dah baca...
    Kalau dh mula membaca asik nk cepat habiskan jer...

    BalasPadam
  19. macam mana nak tahu novel melayu yang best?

    BalasPadam
  20. Akak belum baca dua2 novel tu..harus kena cari jgk ni....

    BalasPadam
  21. Selamat membaca, ummi muda2 dulu suka juga, sekarang matapun dan separa rabun, hik!

    BalasPadam
  22. slm membaca yer !

    BalasPadam
  23. Tengok tajuk pun dah mcm best..
    happy reading RH :)

    BalasPadam
  24. Salam K.RH..
    ni betul2 Marathon novel ni..
    selamat mmbaca kak ;)

    BalasPadam
  25. SSID tu...dah 2 minggu takde ni..asik cite mandat je..hehe

    BalasPadam
  26. muka surat pertama, ok... masuk muka kedua, mata kuyu, masuk muka ketiga....






    berdengkurrrr.... saya alah dgn membaca. hahaha

    BalasPadam
  27. samalah kita,..sekarang dok ralit bc novel,...jom kita kongsi novel..hihi

    BalasPadam
  28. ooh tgh demam novel la ni....

    BalasPadam
  29. sebenarnya saya isteri dia tu yg main kat drama tu kan? sama ke x eh jln citernya.. suka tgk drama tu..

    BalasPadam
  30. Ha'ah M pun tertanya-tanya cam Deqla..sama ka?

    BalasPadam
  31. teruskan membaca novel... heheh

    BalasPadam
  32. sejak dah kawen ni..dah lme x baca novel tau..dlu2 mase bujang,benda ni lah yg jd peneman setia..huhu

    BalasPadam
  33. assalamualaikum bella...bestnya ada masa membaca novel...:)

    BalasPadam
  34. SA dh ada kedua dua novel tu..now tgh giler baca acik lana punya cerita..best...byk novel beli x sempat review lg...

    BalasPadam
  35. lama tak layan novel.. tgh cari buku SSID tu

    BalasPadam
  36. ramai2 jemah, yg tak berapa layan novel ni Cik Nieda & Cik Farra. Cik RD baa novel inggeris plak...hiewww hiewww....

    BalasPadam
  37. last baca novel thn lepas. tp baru2 ni ada beli. itu pun sebab kawan pny psl.

    BalasPadam
  38. Heehee.. dayah memang kaki novel... Tapi takde pulak cerita nih... :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Blog ohhh blog....

Budak kacamata...