WW - Mewarna


Ulasan

  1. Assalamualaikum. adik suka mewarna ye. good!

    BalasPadam
  2. Tak kisah apa gaya pun janji selesa dan siap. Khusyuk tu:)

    BalasPadam
  3. Pandainya mewarna. Khusyuk plak tu.

    BalasPadam
  4. Wah khusyuknya adik mewarna....

    BalasPadam
  5. ok la mewarna drpd menconteng. hihihih

    BalasPadam
  6. kretiviti anak2 kecil... cantek je mata memandang

    BalasPadam
  7. rajin anak bujang ni..heee..

    BalasPadam
  8. Seronoknya adik dapat mewarna gambar....

    BalasPadam
  9. kreativiti kanak2,.. otak berkembang tuh...

    BalasPadam
  10. minat juga ye

    BalasPadam
  11. WAH elokjer dia kaler..pandai anak omak

    BalasPadam
  12. Anak sya pun suka mewarna... tp yg nda thnnya balik2 minta beli pensel colour...padahal mo 2 3 kotak suda di rumah...hehe

    BalasPadam
  13. salam sis..
    wah..dah pandai mewarna.. bagus tu :)
    boleh mantapkan skill lg

    BalasPadam
  14. pandainya mewarnaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  15. ada bakat mewarna ni sis....

    BalasPadam
  16. Salam, pandai adik warna kat kertas. Kalau anak akak Fuad Naim, lebih suka conteng lantai walaupun dah bagi kertas, nak juga conteng... keep up the good manner adik..

    Jatuh hati dengan SHAKLEE

    BalasPadam
  17. oooh suka kaler biru rupanya...hehe

    BalasPadam
  18. pandai depa colour..
    anak sy belum reti sgt.. dia suruh Ibu dia ni colour kan klu ada yg dia nk warna..hehe

    BalasPadam
  19. si kecik selalu dok kacau kakak wat homework..xkira la mewarna ke, menulis ke..
    nak kena carik buku mewarna ne khas utk si kecik..
    (ada kena mengena x ngan entri? hehehe)

    BalasPadam
  20. assalam..singgah dan follow sini :)
    ada bakat dia ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Blog ohhh blog....

Budak kacamata...