Hubby dapat surat layang...

Kejadian berlaku pada hari Ahad pagi, tengah hubby aku siap2 nak pergi kerja tiba2 dia ternampak satu surat dekat atas meja makan. Hehehe... ketawa aku ngan hubby baca.. 



p/s : beruntung anak-anak zaman sekarang kalau nak di bandingkan dengan aku dulu 

Ulasan

  1. hihihi.. yg membaca ni pun tersenyum simpul.
    mmg beruntung anak2 zaman moden ni.
    Tapi bagus jugak si kakak siap bertulis surat nak minta sesuatu dari papa nyer :)

    BalasPadam
  2. hihikk comelnya gitu....nanti majuk lagi tu

    BalasPadam
  3. alahai comel gitu...back to old school

    BalasPadam
  4. so cute kanak kanak sekarang hehe..
    kita dulu nak minta seringgit dua dgn ayah mmg bercinta la kena soal :D

    BalasPadam
  5. Gelihati kakak baca. Itulah bila papa busy sampai dia buat surat nak kasut baru. Mengalahkan org mengandung mengidam nak pakai tu...

    Bijak juga dia nie..

    BalasPadam
  6. mcmana la rayyan aku nnt ek... hahahahhaah

    BalasPadam
  7. heheehe...lucu baca surat kakak ni..
    bijak je kakak .....
    salam kenal..singgah follow sini #116:)

    BalasPadam
  8. dulu anak lanang wak pon ada buat surat layang, tapi komplen psl kakak dia selalu buli dia ...,, uuHuuuu

    BalasPadam
  9. he he cutenyer surat tu

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum..
    sheila datang membalas kunjungan daripada blog Triple s. comelnya anak2 skrg bijak. hehehehe

    BalasPadam
  11. "ini hadiah sebab kakak rajin" hehehehe..x thn dari tersenyum, anak2 skang kite x sempat lg nk bg adiah sebab kerajinannye, dia dulu yg mintak dari kite & sediri kate dia rajin..heheheh..

    BalasPadam
  12. tergelak sy bace surat layang ni..nakalnye...bijak diaorg kan...

    BalasPadam
  13. Sweet Sgt... gegurl kesayangan papa...

    BalasPadam
  14. As salam Ratu hatiku...

    Salam perkenalan... so sweet... anak perempuan biasanye lebih rapat dgn ayah kan :):) teringin nak anak pompuan jugak! hehee

    BalasPadam
  15. alahai..suwitnya surat layang tu...hehe

    BalasPadam
  16. Baerapa tahun 'kakak' ni Ratu hatiku?

    BalasPadam
  17. lahai...sweetnye die tulis surat nih...

    BalasPadam
  18. sweetnya ;)
    siap tulis surat rayuan lagi..hehe

    BalasPadam
  19. Terharunya baca surat tu. Papa pun mesti tak sampai hati nak reject permohonan anak dia kalo mcm tu sekali dia merayu.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Blog ohhh blog....

Budak kacamata...