Khamis, 30 Ogos 2012

Dating

Da lama rasanya x dating dgn hubby aku...yalah sejak ada ank nie jarang2 la dpt habiskan masa berdua.. So mlm td dpt jugak dating dgn hubby aku pergi tengok wayang! Last minit planning nasib baik ada tiket, dpt jugak tgk citer EXPENDABLES 2. (mmg best cter tu 5bintang aku bagi). Sementara tunggu citer start pukul 10.50pm sempat la berjalan2 dlm Festival City tu..dan makan2.. 

Habis tgk wayang dalam pukul 12.30am terus pergi cari roti canai buat puteri aku yg sdg menunggu kt umah. Sampai rumah almost 1 o'clock in the morning, sian anak aku..hehe xpelah kan kakak bagi can kat mama & papa berdating.

Gedebak gedebuk dekat pukul 1.30am jugak la aku masuk tdo... uhuhuhu. 


p/s : harap2 hrni boss bg blk awl...byk road closure hrni sbb esk kita MERDEKA! MERDEKA!   MERDEKA!


Doa hari khamis : سبحان الله العطيم وبحمده

-Tumbuh tanaman syurga baginya.

Rabu, 29 Ogos 2012

Mata Oo Mata...



Sbb tu la bila lunch mmg xblh mkn nasi..xtau kenapa stiap kali mkn nasi mesti mengantuk...puas lah menahan mata ni..smpai tersengguk-sengguk d buatnya... 

Fuhh...kalau bos xde mau aku tdo ni..kan best kalau dpt jd bos...hehe... 


p/s : Mlm ni target untuk tdo awal.. ermm..blh ker?? :P


Zikir hari Rabu

'Astargh Firullah Hal A'zim'
(1000 x)

Setiap kali dibaca zikir di atas, akan menghilangkan satu titik hitam dalam hati
dan Allah s.w.t akan memberi keampunan kepada hambaNya...

Salam Perkenalan



Ini adalah kisah hidup saya bersama keluarga tercinta. Saya mempunyai seorang anak perempuan berusia 11thn, 2 org ank lelaki yg sangat lasak berusia 8thn dan 3thn. 

Alhamdulillah keluarga yang bahagia...bertuah dapat seorang suami yg penyanyang. Semoga kebahagiaan ini akan kekal selama2nya.. Amin...